informacje o firmie

l

certyfikaty

l

pliki do pobrania

l

kontakt i mapa dojazdu

l

bezpłatna pomoc techniczna

armatura

  zasuwy
  hydranty
  łączniki
  kompensatory
  kształtki
  przepustnice
  zawory

galanteria drogowa

  włazy
  wpusty
  skrzynki do zasuw, hydrantów, stopnie

elementy naprawcze

  nasuwki dwudzielne
  nasuwki trójdzielne
  opaski naprawcze
  doszczelniacze
  rebet
  zaślepki

inne

  wstawki
  studnie
  betony
  zestawy wodomierzowe
  programy dostawy wody EWE
  zabudowy
  system regulacji wysokości włazów i wpustów

włazy => właz kanałowy Korum

 

 

 

 

Żeliwo sferoidalne

Klasa D 400

Zatrzask – SEB

Przegub kulisty

Wkładka kompozytowa (kopolimer)

Opcja zamknięcia pokrywy

 

WYSOKA WYTRZYMAŁOŚĆ

Właz kanałowy KORUM jest bardzo wytrzymałym włazem kanałowym, zaprojektowanym 
i wyprodukowanym z myślą o odporności na cykliczne naprężenia powodowane intensywnym ruchem drogowym. W celu potwierdzenia prawidłowości koncepcji włazu KORUM, przeprowadzono kilkumiesięczne testy w laboratorium SAINT-GOBAIN PAM oraz w warunkach rzeczywistych na drogach o szczególnie dużym natężeniu ruchu. Właz kanałowy KORUM sprawdza się doskonale zarówno w wielkomiejskich obszarach jak i na głównych arteriach, drogach szybkiego ruchu czy autostradach.

Wytrzymałość włazu KORUM jest średnio o 25% wyższa niż wymaga tego norma PN-EN 124 
w części przeznaczonej dla klasy D 400.

 

INTELIGENTNE ROZWIĄZANIA

W przypadku przepełnienia systemu kanalizacyjnego, konstrukcja włazu KORUM przewiduje

otwarcie pokrywy i wypuszczenie nadmiaru cieczy z sieci kanalizacyjnej. Po wypuszczeniu medium, pokrywa włazu KORUM wraca na swoje miejsce w siedzisku ramy prowadzona przez zawias. Pierwszy przejeżdżający pojazd dociska pokrywę, aktywując jednocześnie Sprężysty Element Blokujący.

 

 

Rama włazu KORUM:

 

  • minimalne ryzyko deformacji ramy podczas instalacji i w czasie pracy,

  • wysoka stabilność uzyskana dzięki użebrowaniu.

Pokrywa włazu KORUM: nowa konstrukcja, optymalna wytrzymałość:

  • specjalnie użebrowana rama przeciwdziała odkształceniom na skutek intensywnego ruchu drogowego,

  • stabilne i niezależne działanie pod naporem ruchu ulicznego: większa głębokość wsunięcia pokrywy do ramy poprawia stabilność pokrywy.

Nowa wkładka z kompozytu:

 

  • bardzo wysoka odporność na ściskanie, zmęczenie,

  • uszkodzenie oraz ścieranie przez piasek, gruz
    i kamienie,

  • doskonałe własności mechaniczne niezależne od pogody.

ERGONOMIA

Zredukowana do absolutnego minimum siła potrzebna do manewrowania pokrywą. Obsługa eksploatacyjna włazu jest możliwa za pomocą standartowych narzędzi – łom, kilof.

 

SKRZYNKI MANEWROWE

Właz posiada dwie skrzynki manewrowe. Pierwsza zabezpiecza przegub kulisty, a druga dostęp do SEB i miejsce włożenia narzędzia. Dokładność wykonania poszczególnych

skrzynek, a w szczególności minimalny luz pomiędzy ruchomymi częściami zabezpiecza przed zanieczyszczeniem skrzynek przez odłamki gruzu i kamienie.

 

PRZEGUB KULISTY

Bezpieczne prowadzenie pokrywy, pełne otwarcie przy kącie 130°, blokada pokrywy przy zamykaniu w pozycji 90° chroniąca obsługę pracującą wewnątrz studni. W pozycji zamkniętej przegub kulisty jest całkowicie odciążony, co znacznie wydłuża jego żywotność.

 

WKŁADKA TŁUMIĄCA

Wykonana z kompozytu ma za zadanie pochłaniać drgania, chroniąc studnię. Jednocześnie wkładka tłumiąca w pełni wyklucza klawiszowanie włazu.

 

RAMA

Rama włazu KORUM jest wyposażona w otwory służące do zaczepienia lin i haków. Ułatwia to mechaniczne podnoszenie włazu i operowanie nim podczas montażu.

 

 

 

Rama kwadratowa

Oznaczenie

Masa w kg

Wymiary w mm

Całkowita

Pokrywa

Średnica otworu

Wysokość ramy

Niewentylow

CDK060MF

73

41

600

100

Wenetylowana

CDK060PF

73

41

 

 

 

Rama okrągła

Oznaczenie

Masa w kg

Wymiary w mm

Całkowita

Pokrywa

Średnica otworu

Wysokość ramy

Niewentylow

CDK060EF

70

41

600

100

Wenetylowana

CDK060FF

70

41

 

 

 

 

Wyposażenie dodatkowe włazów Korum

Właz Korum może być wyposażony w zamontowany fabrycznie 
zamek, zabezpieczający przed otwarciem włazu przez osoby niepowołane,  a tym samym uniemożliwiający kradzież pokrywy 
oraz dostęp do studni.

Wkładka z żeliwa sferoidalnego zamontowana w mechanizmie

przegubu, zabezpieczająca przed wyciągnięciem pokrywy 
z ramy, a tym samym przed kradzieżą pokrywy. 
Wkładka może być włożona w kilka sekund przed lub po montażu włazu w jezdni.

 

zadaj pytanie

 

Copyright © MD 2010
Projekt strony: IRN Multimedia